Працевлаштування
Ми завжди маємо потребу в професіоналах.
Для нас найцінніший ресурс – людський. Ми цінуємо своїх співробітників і завжди готові прийняти в свою команду розумну, відповідальну, активну людину.
Нам не важливий вік і освіта. Нам важлива світла голова і прагнення людини до навчання і вдосконалення.
У нашій сфері бізнесу великі гроші приходять не відразу. Але наполеглива праця і терпіння обов’язково приносять свої плоди.
Надсилайте своє резюме нам на пошту info@inmark.com.ua
Акаунт-менеджер
Основне завдання аккаунт-менеджера – зробити так, щоб клієнт звернувся в нашу компанію знову.
В обов’язки аккаунт-менеджера входить:
- Консультування клієнта, підбір необхідних послуг, розрахунок вартості, узгодження всіх деталей замовлення
- Отримання інформації про замовлення, передача інформації виконавцю.
- Підготовка та контроль підписання супровідних документів, контроль виконання всіх домовленостей.
- Контроль виконання завдання дизайнерами, програмістами, інтернет-маркетологами, виробництвом та іншими виконавцями.
- Передача готового продукту, звіт про виконання роботи перед клієнтом, контроль закриття оплати.
- Підтримка відносин з клієнтами в післяпродажний період
Ми чекаємо твоє резюме, якщо ти:
- Відповідальний і уважний до деталей
- Вмієш ефективно планувати не тільки свою роботу, пунктуальний.
- Вмієш вести переговори і працювати в колективі
- Володієш хорошим смаком і часткою перфекціонізму
- Виконавчий і терплячий.
- Вмієш мислити нестандартно і знаходити вихід зі складних ситуацій.
Веб-програміст
Напрямок інтернет-маркетингу в нашій компанії є одним з основних і пріоритетних у розвитку. Тому ми завжди шукаємо відмінних фахівців в цій області. Веб-програміст або веб-майстер – ключова фігура в цій сфері діяльності.
Основні навички та вміння, які необхідні для роботи в нашій компанії:
- Знання основних мов програмування для веб: html, php, javascript.
- Досвід роботи з різними CMS. Бажано мати навички роботи з наступними CMS: Worpress, Opencart.
- Пунктуальність, здатність до навчання, вміння знаходити вихід зі складних ситуацій, бажання розвиватися.
- Перфекціонізм, гарний смак.
Дизайнер
Будь-яка реклама повинна починатися з аналізу. Після повинна бути ідея. Потім вже на сцену виходить дизайн. Який би глибокий і правильний не був аналіз і висновки після нього, якою би яскравою і оригінальною не була ідея, якщо дизайнер не зможе зобразити у всій красі те, що задумано – реклама може бути не ефективною.
Основні вимоги до дизайнера:
- Уміння працювати в Corel, Photoshop.
- Мати навички складання композицій, роботи з текстом, підбору шрифтів, знати основні прийоми в дизайні, розбиратися в поєднанні кольорів.
- Відрізняти поганий, посередній дизайн від першокласного, не надавати завідомо поганий дизайн менеджеру, замовнику.
- Робити роботу у встановлені терміни.
- Постійно вдосконалюватися.
- Стежити за всіма трендами і йти в ногу з часом.
SMM-спеціаліст
Ти не тільки постійно зависаєш в соц мережах, але і знаєш, як бренду стати успішним в них? Тоді, швидше за все, ти нам підходиш!
Навички та знання, які від тебе потрібні:
- Уміння побудувати стратегію просування в соц мережах
- Відмінні навички зі створення контенту
- Знання таргетированной реклами в соціальних мережах
- Уміння аналізувати статистику і коригувати стратегію просування в потрібному напрямку
виняткова грамотність - Гарний смак
- Відповідальність і уважність до деталей
Якщо у тебе немає великого досвіду в даному напрямку, але ти дуже хочеш в ньому розвиватися – все-одно надсилай своє резюме.
Помічник маркетолога
Ти завжди хотів розвиватися в сфері маркетингу, але не маєш потрібної освіти і досвіду роботи? Тоді це твій шанс спробувати себе в цій сфері. Нашому маркетологу дуже потрібна допомога.
Ти будеш задіяний в:
- Плануванні рекламних кампаній і підборі рекламних матеріалів
- Розробці маркетингових стратегій
- Зборі та аналізі даних для маркетингових планів
- Аналізі існуючих рекламних кампаній клієнтів
Обов’язкові навички:
- Грамотність та уважність до деталей
- Здатність швидко навчатися
- Уміння планувати і пунктуальність
Плюсом буде будь-який досвід роботи в рекламі або маркетологом в малому бізнесі, а також креативність.