Дизайн

Дизайн логотипу та фірмового стилю

Дизайн рекламної продукції

Дизайн маркетинг-кіта

Дизайн зовнішньої реклами

Створення відеоінфографіки

Дизайн упаковки

Дизайн презентації

Дизайн інтер’єру

Дизайн логотипу та фірмового стилю

Дизайн рекламної продукції

Дизайн маркетинг-кіта

Дизайн зовнішньої реклами

Створення відеоінфографіки

Дизайн упаковки

Дизайн презентації

Дизайн інтер’єру

Дизайн – важлива складова маркетингу. Людина отримує велику кількість інформації саме візуально, і дуже часто саме цей канал є першим при знайомстві споживача з продуктом. Тому якісний дизайн відіграє дуже важливу роль при створенні першого враження про товар або компанії.

Існує велика кількість напрямків і стилів в дизайні, але кожен повинен зводитись в результаті до одного й того ж. Головне завдання дизайну – це допомога у вирішенні початкової завдання, яке стоїть перед продуктом або компанією. Якщо дизайн допомагає в цих питаннях, то насправді не так важливо наскільки він крутий, він може бути досить простим і бути в той же час дуже ефективним.

Але все ж не варто нехтувати якістю дизайну.

Наведемо приклад. Ваш завод виробляє продукти харчування. Ви робите смачні консерви, але дизайн чомусь віддали розробляти своєму бухгалтеру, бо як виявилося вона проходила двотижневі курси по роботі в фотошоп. У підсумку вона дала вам дизайн, картинку етикетки ваших консервів. Ви особливо в цьому не розбираючись віддали на друкарню. Але на друкарні сказали, що дизайн в такому форматі не підходить, потрібні особливі характеристики у файлу для друку. З горем навпіл вам зробили потрібний файл і вам її надрукували, ви розклеїли етикетки по консервам, вони пішли на полиці магазинів і чекаєте продажів. А продажі слабкі. У чому ж причина? Весь аналітичний відділ збирається і починає думати, що ж не так з нашими консервами. Ви влаштовуєте опитування серед відвідувачів супермаркету, про те які консерви вони вважають кращіми і чи звертали вони свою увагу на консерви їх компанії. І, як виявилося, люди не дуже готові купувати ці консерви, тому що шрифт, яким написано назву продукту погано читається, а через використання всіх кольорів веселки половина букв в описі зливається з цим фоном, також вони не розуміють чому шпроти зелені, а останньою краплею став знак “зроблено в СРСР”.

Дуже часто власники компаній чомусь віддають такі важливі розробки людям, які просто краєм вуха про це чули. Сайти роблять діти працівників компанії, дизайн роблять бухгалтера і так далі. Чому люди не йдуть робити операцію до сусіда, бо у нього є ніж? Напевно, тому що ви хочете жити. І для цього є фахівці – хірурги.

Не віддавайте маркетинг і все, що з ним пов’язано не фахівцям, якщо хочете щоб ваша компанія і ваш товар жили.

Давайте познайомимося ближче і ви зрозумієте, чому клієнти приймають рішення працювати саме з нами.

Залиште свою заявку і повідомлення і ми зв’яжемося з вами і відповімо на всі ваші запитання пов’язані з маркетингом і нашими послугами. Також ви можете просто зателефонувати нам або зайти в гості. Ми завжди на місці з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00.