Блог

Метод 4U – простий спосіб за 5 хвилин навчитися писати круті заголовки.

Метод 4U – простий спосіб за 5 хвилин навчитися писати круті заголовки.

У середньому заголовки читають уп'ятеро частіше, ніж основний текст. Якщо заголовок не приваблює, то ви втрачаєте левову частину аудиторії. Якщо ви хоч раз писали статтю на блог, робили email-розсилку або складали комерційну пропозицію, то можливо чули про правило 4U:...

читати більше
Як оцінити якість контенту на сайті?

Як оцінити якість контенту на сайті?

Кожен власник сайту рано чи пізно замислюється над питанням контенту на ньому. Який він має бути? Як оцінити якість контенту на сайті? До нашого з Вами щастя, Google відповів на це питання. Щоб оцінити якість контенту, Google пропонують використовувати такі питання:...

читати більше
Не треба економити на рекламі під час кризи

Не треба економити на рекламі під час кризи

Ще один економічний спад неминучий. Це буде перша рецесія з часів світової економічної кризи (2008). У такі часи підприємства, побоюючись зниження доходу, починають скорочувати витрати, зокрема і рекламні. У США результатом тієї рецесії стало 13-відсоткове зниження...

читати більше
Як вимкнути сайт і не втратити позиції: поради від Google

Як вимкнути сайт і не втратити позиції: поради від Google

Google поділився рекомендаціями для тих компаній, які змушені призупинити свою діяльність онлайн через епідемію коронавірусу. Ці рекомендації покликані допомогти компаніям мінімізувати вплив такого припинення на позиції ранжування. Вони застосовні всім організацій, що...

читати більше
Google My Business. Як вичавити максимум із цього сервісу?

Google My Business. Як вичавити максимум із цього сервісу?

Що таке Google Мій Бізнес Це розміщення інформації про компанію в Google+, пошуку Google та Google Maps. Інструмент потрібен для того, щоб клієнти змогли швидко знайти контакти і місце розташування бізнесу, що їх цікавить, а також знайти адресу офлайн-точки і...

читати більше
Facebook виганяє бренди зі стрічки: що робити SMM-фахівцям?

Facebook виганяє бренди зі стрічки: що робити SMM-фахівцям?

Адміністрація Facebook вирішила, що стрічку соціальної мережі потрібно чистити від промоконтенту та новин на догоду постам від друзів та близьких. Навіть Марк Цукерберг присвятив оновленню політики мережі окрему посаду. Якщо коротко: у стрічці поменшає контенту від...

читати більше
Бренд Omega виручив €11 млн завдяки Instagram

Бренд Omega виручив €11 млн завдяки Instagram

Знаменитий бренд бренду Omega вперше запустив продажі за допомогою Instagram. Експеримент увінчався фантастичним успіхом: практично за 4 години було продано годинник загальною вартістю близько €11 млн. #SeasonsGreetings Today’s winter break: #SpeedyTuesday! #omega...

читати більше
Чому $99 виглядає набагато дешевше, ніж $100

Чому $99 виглядає набагато дешевше, ніж $100

Американський нейромаркетолог Нік Коленда написав замітку про дві стратегії ціноутворення, які слід застосовувати для «раціональних» та «емоційних» покупок.Яка ціна виглядає краще? $40 $39,99 $39,82 Насправді це залежить від багатьох факторів. Спочатку можна вирішити,...

читати більше
У «ВКонтакті» з’явилася можливість зміни власника спільноти

У «ВКонтакті» з’явилася можливість зміни власника спільноти

У соціальній мережі "ВКонтакте" реалізували можливість передачі прав на володіння спільнотою. Тепер автор спільноти може передати права прямо на його сторінці, вибравши одного з поточних адміністраторів у розділі «Керівники». Нововведення серйозно полегшить перепродаж...

читати більше
Як підключити корпоративну пошту до поштового сервісу gmail?

Як підключити корпоративну пошту до поштового сервісу gmail?

Дуже часто наші клієнти звертаються з проханням налаштувати та підключити корпоративну пошту до їхньої вже існуючої поштової скриньки на gmail. У цій інструкції я покажу, як це робиться. По-перше, ви повинні взяти у нас дані для підключення: електронну поштову адресу...

читати більше
Метод 4U – простий спосіб за 5 хвилин навчитися писати круті заголовки.
Метод 4U – простий спосіб за 5 хвилин навчитися писати круті заголовки.

У середньому заголовки читають уп'ятеро частіше, ніж основний текст. Якщо заголовок не приваблює, то ви втрачаєте левову частину аудиторії. Якщо ви хоч раз писали статтю на блог, робили email-розсилку або складали комерційну пропозицію, то можливо чули про правило 4U:...

читати більше
Як оцінити якість контенту на сайті?
Як оцінити якість контенту на сайті?

Кожен власник сайту рано чи пізно замислюється над питанням контенту на ньому. Який він має бути? Як оцінити якість контенту на сайті? До нашого з Вами щастя, Google відповів на це питання. Щоб оцінити якість контенту, Google пропонують використовувати такі питання:...

читати більше