Сайт заводу «Азовкабель»

На прикінці травня 2015 року ми почали спілкуватися з керівництвом заводу Азовкабель про розробку нового сайту, який повинен був вирішити такі важливі питання для компанії як розміщення каталогу продукції в мережі, інформації про компанію, про її виробничі потреби, новини та інші. Дизайн сайту ми розробляли в сучасному стилі, щоб показати новітність поглядів компанії, ії технологічність. Перший екран сайту містить все найважливіше, нічого не буде не поміченим зацікавленим відвідувачем.

Головна сторінка сайту

Головна сторінка сайту традиційно є якщо не найвідвідуванішою, то однією з саме таких. Перший екран головної сторінки містить такі елементи:

  • Слайдер, у якому розташовані короткі інформційні меседжи, які допоможуть швидко зорієнтуватися чим може бути корисна компанія;
  • Блок з вибірковими категоріями товарів – Новинки та Акції;
  • Блок з інфомацією про те що у заводу є цех з металообробки;
  • Блок з перевагами та номер телефону менеджера.

Далі у другому екрані вже йде блок з текстом, який більше розрахований на SEO та блок з логотипами клієнтів компанії.

Сторінка каталогу продукції

Сторінка продукції містить такі важливі елементи:

  • перелік розділів каталогу. За потреби кожен розділ може мати ще 2 рівні підрозділів;
  • перелік товарів обраного розділу;
  • текстовий блок.

Сторінка товару

Сторінка товару містить такі елементи:

  • фотографія продукції;
  • детальна інформація про товар;
  • номер телефону по якому можна замовити продукцію;
  • перелік схожих товарі за для утримання відвідувача на сайті;
  • текстовий блок.

Для адміністрування сайту була обрана CMS WordPress. Вона краще за всі інші підходить для розобки корпоративних сайтів, а також підтримує можливість розробки каталогу товарів.

Крім того WordPress це найпоширеніша та мабуть одна з найпростіших та зручних систем по управлінню контентом у світі. Саме тому ми не намагаємося винайти велосипед там де це не потрібно.

в 2015 році ще не так розуміли те, що сайт має бути адаптований під мобільні пристрої та клієнти не так привітно ставилися до збільшення бюджетів розробки через це. Тому цей сайт не був адаптований під мобільні пристрої.

Після розробки клієнт окремо зайнявся пошуковою опимізацією сайту, а технічне обслуговування сайту було віддане нам до 2019 року.