Чорна п’ятниця – день розпродажів

«Чорна п’ятниця» – п’ятниця після четвертого четверга листопада. Цього дня традиційно відбуваються великі розпродажі товарів у магазинах.

Термін «Чорна п’ятниця» вперше з’явився у 1966 році у Філадельфії та означав сильні пробки на дорогах у п’ятницю після Дня подяки.

Звичай влаштовувати розпродаж цього дня з’явився в США ще в XIX столітті. Багато магазинів влаштовують розпродажі і роблять знижки на товари до 90%, а відкриваються раніше, ніж звичайно, наприклад о 5 ранку або навіть опівночі.

Цю традицію перейняли багато компаній світу, не виняток і Україна. Найбільші рітейлери країни проводять у цей день розпродажі, наприклад Розетка, Алло, Ельдорадо, Комфі, Моднакаста, ЛеБутік тощо. Поки що в Україні «Чорна п’ятниця» проходить в основному в інтернет-магазинах, але в майбутньому ми впевнені, що цей день проходитиме так само, як у США.

Метод 4U – простий спосіб за 5 хвилин навчитися писати круті заголовки.
Метод 4U – простий спосіб за 5 хвилин навчитися писати круті заголовки.

У середньому заголовки читають уп'ятеро частіше, ніж основний текст. Якщо заголовок не приваблює, то ви втрачаєте левову частину аудиторії. Якщо ви хоч раз писали статтю на блог, робили email-розсилку або складали комерційну пропозицію, то можливо чули про правило 4U:...

читати більше
Як оцінити якість контенту на сайті?
Як оцінити якість контенту на сайті?

Кожен власник сайту рано чи пізно замислюється над питанням контенту на ньому. Який він має бути? Як оцінити якість контенту на сайті? До нашого з Вами щастя, Google відповів на це питання. Щоб оцінити якість контенту, Google пропонують використовувати такі питання:...

читати більше