Девід Огілві – «батько реклами»

Девід Огілві (англ. David MacKenzie Ogilvy; 23 червня 1911, Англія – ​​21 липня 1999) – засновник рекламного агентства “Ogilvy & Mather”, успішний копірайтер. Багато хто визнає Девіда Огілві «Батьком Реклами». У 1962 «Time» охарактеризував його як «найвідомішого чарівника у сучасній індустрії реклами». Є коммандором “Ордену Британської Імперії”. 1977 року увійшов до «Зали слави реклами США».

Девід Огілві народився в Англії і був п’ятою дитиною в сім’ї із старовинного шотландського роду. Вищої освіти не здобув, при тому, що розпочинав навчання в Единбурзі, Оксфорді. Але, не отримавши диплома, починає працювати. Перше місце роботи – ресторан паризького готелю Majestic (перш за все готував їжу для собак постояльців). У громадському харчуванні дослужився до шеф-кухаря. Повертається до Англії, працює комівояжером із продажу домашніх печей фірми Aga.

1936 – працює в лондонському рекламному агентстві Mather & Crowther. 1938 – емігрує до Америки. Влаштовується в агенцію Раймонда Рубікама.

Огілві знайомиться з Джорджем Геллапам і на його запрошення працює в Інституті дослідження аудиторії (серед інших рекомендацій Інституту — орієнтація на любовну історію, а не на історію війни, в рекламі фільму «Винесені вітром»).

Перед війною Огілві стає директором Audience Research Institute.

1942 – мобілізований до англійської розвідки (його безпосередній начальник – розвідник Вільям Стефенсон (Intrepid / Безстрашний)).

Під час війни Огілві працює співробітником посольства Англії в США (одне із завдань — підготовка інструкцій, що прямували до Москви).

Після війни три роки займався фермерством.

1949 – повертається до реклами, відкриває власний бізнес – компанію Ogilvy & Mather.

1951 – перша резонансна реклама Огілві для Harthway (невелика американська фірма з пошиття сорочок). Центральним персонажем був використаний чоловік із чорною пов’язкою на оці.

1953 – реклама фірми Schweppes (безалкогольні напої). Особою рекламної кампанії було обрано її менеджер, який має певну подібність із Миколою II. Образ виявився настільки популярним, що увійшов до анекдотів.

1958 — реклама Roll-Royce із заголовком «При швидкості 60 миль на годину найсильніший шум у цьому новому Roll-Royce роблять встановлений у ньому електричний годинник» (за рік продаж цієї марки автомобілів збільшився на 50%).

Компанія Ogilvy & Mather відкрила свої відділення в більш ніж 30 країнах.

Останні роки свого життя Девід Огілві більшу частину часу проводить у Франції та Швейцарії.

Помер 21 липня 1999 року у замку Туффу, що належить йому, у французькому департаменті В’єнна.

Метод 4U – простий спосіб за 5 хвилин навчитися писати круті заголовки.
Метод 4U – простий спосіб за 5 хвилин навчитися писати круті заголовки.

У середньому заголовки читають уп'ятеро частіше, ніж основний текст. Якщо заголовок не приваблює, то ви втрачаєте левову частину аудиторії. Якщо ви хоч раз писали статтю на блог, робили email-розсилку або складали комерційну пропозицію, то можливо чули про правило 4U:...

читати більше
Як оцінити якість контенту на сайті?
Як оцінити якість контенту на сайті?

Кожен власник сайту рано чи пізно замислюється над питанням контенту на ньому. Який він має бути? Як оцінити якість контенту на сайті? До нашого з Вами щастя, Google відповів на це питання. Щоб оцінити якість контенту, Google пропонують використовувати такі питання:...

читати більше