Просування в соціальних мережах NanoEnglish

Компанія NanoEnglish

Вересень 2019 - Жовтень 2020

В проект вложили душу:

Вероника Левченко

Вероника Левченко

Креативный директор

Ольга Екименкова

Ольга Екименкова

Маркетолог

Александр Мухамедов

Александр Мухамедов

Дизайнер

Задача:

После разработки маркетинговой стратегии для новой онлайн-школы английского наши специалисты приступили к продвижению бренда в социальных сетях.

Так как школа находилась еще на этапе разработки требовалось создать в социальных сетях лояльную аудиторию, которая затем могла бы стать клиентами школы. При этом на ежемесячную рекламу выделялось не более 150-180 долларов.

Завдання:

В проект вклали душу:

Після розробки маркетингової стратегії для нової онлайн-школи англійської наші фахівці розпочали просування бренду у соціальних мережах.

Оскільки школа перебувала ще на етапі розробки вимагалося створити у соціальних мережах лояльну аудиторію, яка потім могла стати клієнтами школи. При цьому на щомісячну рекламу виділялося трохи більше 150-180 доларів.

Вероніка Левченко

Вероніка Левченко

Креативний директор

Ольга Єкименкова

Ольга Єкименкова

Менеджер

Олександр Мухамедов

Олександр Мухамедов

Дизайнер

Для початку було створено сторінки, розроблено стратегію просування бренду в соціальних мережах, створено шаблони візуального оформлення. Серед тем публікацій особливе місце виділялося на пости з міні-уроками, які повторювали б теми реальних уроків онлайн-школи за 3 напрямками, а потім на тести за даними уроками. Таким чином передплатники залучалися до процесу навчання і могли безкоштовно потестувати підходи до навчання. За перші 10 місяців адміністрування було зібрано активну аудиторію розміром близько 15 тис підписників у двох соціальних мережах.

На період карантину робота призупинялася, але у липні 2020 року відновилася. На даний момент адмініструванням сторінок клієнт займається самостійно через значне скорочення бюджету на просування онлайн-школи.

Показники сторінки у Facebook

Показники сторінки у Instagram

Щомісячні роботи:

  • підбір оптимального часу для публікацій;
  • підбір тем публікацій;
  • створення 25 публікацій щомісяця (написання тексту публікацій, дизайн візуальної частини публікації відповідно до фірмового стилю компанії, підбір хештегов);
  • регулярне розміщення постів на сторінках;
  • спілкування з підписниками (відповіді на коментарі, питання);
  • настроювання реклами публікацій для залучення нових підписників;
  • аналіз статистики сторінок для коригування дій на наступний місяць
    щомісячна звітність.

Завдяки створеним нами шаблонам клієнт легко продовжує створювати красиві публікації, які не вибиваються із загальної картини.

Така ж ситуація і в сторіс, завдяки шаблонам все виглядає ідеально.

Давайте познайомимося ближче і ви зрозумієте, чому клієнти приймають рішення працювати саме з нами.

Залиште свою заявку і повідомлення і ми зв'яжемося з вами і відповімо на всі ваші запитання пов'язані з маркетингом і нашими послугами. Також ви можете просто зателефонувати нам. Ми завжди на зв'язку з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 18:00 за київським часом.

Просування в соціальних мережах NanoEnglish