Контент-стратегія в соціальних мережах для ZSP

Завод сталевих профілів

Вересень 2019

В проект вложили душу:

Вероника Левченко

Вероника Левченко

Креативный директор

Ольга Екименкова

Ольга Екименкова

Маркетолог

Андрей Межуев

Андрей Межуев

Дизайнер

Задача и результат:

Разработать стратегию продвижения страниц в соц сетях для завода, которую могут использовать различные исполнители (как представители нашего агентства или любого другого, так и сотрудники завода) для создания контента и администрирования корпоративных страниц в соц сетях.
Как результат мы разработали контент-стратегию, которая содержит в себе все необходимые рекомендации, визуальные и вербальные шаблоны оформления постов, с которыми даже неспециалист сможет продвигать страницы компании в социальных сетях.

Завдання та результат:

В проект вложили душу:

Нашим завданням було розробити стратегію просування сторінок в соціальних мережах для заводу, яку можуть використовувати різні виконавці (як представники нашого агентства або будь-якого іншого, так і співробітники заводу) для створення контенту та адміністрування корпоративних сторінок в соціальних мережах.

Як результат, ми розробили контент-стратегію, яка містить у собі всі необхідні рекомендації, візуальні та вербальні шаблони оформлення постів, з якими навіть нефахівець зможе просувати сторінки компанії в соціальних мережах.

Вероніка Левченко

Вероніка Левченко

Креативний директор

Ольга Єкименкова

Ольга Єкименкова

Менеджер

Андрій Межуєв

Андрій Межуєв

Дизайнер

Розглянемо проект докладніше

З зрозумілих причин ми не можемо показати весь документ, розроблений безпосередньо під Завод сталевих профілів. Але ми можемо розповісти докладніше, що ми зробили.

До нас звернувся досить сучасний і молодий український завод з питанням “Як нам правильно побудувати роботу в соціальних мережах”. Оскільки просування подібного бізнесу в соціальних мережах – не найлегше завдання, то на першому етапі ми розробили загальну контент-стратегію для корпоративних сторінок, а вже потім послідовно стали втілювати її в життя.

Завдяки такому послідовному підходу зараз сторінки активно розвиваються, а завод має велику лояльну аудиторію в соціальних мережах, а також образ молодого та прогресивного українського підприємства.

Виконані роботи:

  • аналіз компанії, цільових аудиторій та конкурентів;
  • аналіз існуючих сторінок компанії;
  • розробка списку тем, які можуть висвітлюватися на сторінках бренду, визначення частоти публікації кожної теми, і навіть можливих джерел інформації для публікацій;
  • визначення оптимальної частоти публікацій та часу для публікацій;
    виявлення найефективніших форматів для публікацій;
  • розробка шаблонів візуального оформлення постів та stories;
  • рекомендації щодо правильного вербального оформлення публікацій (написання тексту публікацій);
  • підбір хештегов, які мають використовуватись у публікаціях;
  • рекомендації та правила щодо спілкування з передплатниками;
  • визначення найефективніших інструментів залучення передплатників, рекомендації по роботі з кожним інструментом
    створення контенту перший місяць.

Завдяки створеним нами шаблонам клієнт легко продовжує створювати красиві публікації, які не вибиваються із загальної картини.

Давайте познайомимося ближче і ви зрозумієте, чому клієнти приймають рішення працювати саме з нами.

Залиште свою заявку і повідомлення і ми зв'яжемося з вами і відповімо на всі ваші запитання пов'язані з маркетингом і нашими послугами. Також ви можете просто зателефонувати нам. Ми завжди на зв'язку з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 18:00 за київським часом.

Контент-стратегія в соціальних мережах для ZSP