Розробка ідеологічної платформи

Також, як дому потрібен фундамент, щоб бути стійким і міцним, будь-якій торгівельній марці, щоб стати брендом, потрібна ідеологічна платформа. Ідеологічна платформа бренду – це його основа, те, на чому будується його розвиток, те, що буде відображено у всіх його комунікаціях.

Саме з розробки ідеологічної платформи, а не з неймінгу або створення логотипу починається процес брендінгу. Бренд, позбавлений ідеології можна порівняти з пластиковими будиночками, популярними в західних країнах. Ви, напевно, часто бачили в новинах, що з ними відбувається при найменшому урагані або повені. Така ж ситуація і з брендами.

Етапи розробки ідеологічної платформи бренду:

визначення основних цілей бренду (яким уявляється майбутнє бренду, які позиції він повинен зайняти і якої мети досягти через певний час);
експрес-дослідження ринку і конкурентного середовища бренду;
визначення сильних сторін (активів) бренду;
визначення цінностей бренду (тих принципів і якостей, які завжди будуть притаманні бренду);
формування емоційного поля бренду (переліку тих емоцій, які повинні асоціюватися у представників цільових аудиторій з брендом);
визначення місії бренду (постійної і незмінної мети бренду в цьому світі);
визначення позиціонування бренду (коротке і лаконічне формулювання позиції і суті бренду на даному етапі свого розвитку).
Розробка ідеологічної платформи фахівцями нашої агенції задасть вектор розвитку вашого бренду і дозволить отримати надійну платформу для подальшого його просування.

Вартість розробки ідеологічної платформи бренду складає 4593 грн

Давайте познайомимося ближче і ви зрозумієте, чому клієнти приймають рішення працювати саме з нами.

Залиште свою заявку і повідомлення і ми зв’яжемося з вами і відповімо на всі ваші запитання пов’язані з маркетингом і нашими послугами. Також ви можете просто зателефонувати нам або зайти в гості. Ми завжди на місці з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00.