Аудит рекламної діяльності
Меню сторінки
Ви напевно чули відому приказку, що «більше 50% рекламного бюджету більшості компаній вилітають в трубу, однак незрозуміло, яка саме половина реклами працює»
Аудит рекламної діяльності спрямований на вирішення саме цього завдання – виявлення та усунення слабких сторін в рекламній діяльності, оптимізацію рекламного бюджету і підвищення ефективності реклами.
Аудит маркетингової діяльності необхідний компаніям, які:2>
хочуть оцінити ефективність використовуваної реклами та оптимізувати витрати на рекламу
знаходяться на етапі скорочення бюджету на рекламу
хочуть налагодити комунікації з цільовими аудиторіями (клієнтами, співробітниками, партнерами і т.п.)
хочуть подивитися «з боку» на маркетингову діяльність своєї компанії
Етапи аналізу маркетингової діяльності:2>
1
аналіз цільових аудиторій бренду (реальних і заявлених)
2
аналіз послань, які транслює бренд своїм ЦА
3
аналіз використовуваних рекламних каналів і їх ефективності
4
аналіз використовуваних рекламних матеріалів
5
аналіз ефективності використання рекламного бюджету
В результаті аудиту компанія отримує не тільки експертну оцінку своєї маркетингової діяльності та її ефективності, а й реальні рекомендації щодо усунення виявлених «слабких» ланок, оптимізації бюджету.
Давайте познайомимося ближче і ви зрозумієте, чому клієнти приймають рішення працювати саме з нами.
Залиште свою заявку і повідомлення і ми зв’яжемося з вами і відповімо на всі ваші запитання пов’язані з маркетингом і нашими послугами. Також ви можете просто зателефонувати нам або зайти в гості. Ми завжди на місці з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00.