Друк поліграфії

Меню сторінки

Про послугу

Вартість

Портфоліо

Замовити

Перелік продукції

Візитні картки

h

Флаєри

Буклети

i

Багатост. видання

Наклейки, стікери

Плакати, афіши

Хенгери

Календарі

Конверти

l

Блоки для записів

Бірки, ярлики

b

Бланки

Блокноти

Бейджи

Грамоти, дипломи

Вартість виготовлення

Візитні картки
Номер Розмір Щільність Ламінація Кольорність другу Ціна (грн)
1 90х50мм, 85х55мм 350г/м2 Глянцева 1+0 4+4 310
2 90х50мм, 85х55мм 350г/м2 Матова 1+1 4+4 385
3 90х50мм, 85х55мм 450г/м2 Глянцева 1+0 4+4 375
4 90х50мм, 85х55мм 450г/м2 Матова 1+1 4+4 450
Листівки, флаєра

Раздел в стадии наполнения…

Буклети

Раздел в стадии наполнения…

Пластикові карти

Раздел в стадии наполнения…

Приклади робіт

Візитні картки

Листівки, флаєра

Буклети

Календарі

Пластикові картки

Бейджи

Хенгери

Поліграфічна продукція також як і зовнішня реклама з’явилася ще в стародавні часи. Перші рекламні листівки представляли собою папіруси з оголошенням про продаж того чи іншого товару на ринковій площі.

Розквіт рекламної поліграфії припав на кінець XIX і початок XX століття. Разом з появою фотографії і можливістю надрукувати яскравий кольоровий рекламний проспект в світі відбувалася промислова революція. Товарів ставало все більше, число людей і ринки збуту так само росли. Інтернету і телебачення в той час ще не було і це був час комівояжерів, копірайтерів та рекламної поліграфії.

У наші дні така реклама вже не є номером один, але деякі традиційні її представники вважаються невід’ємною частиною бізнесу. Взяти до прикладу візитні картки. Як нам здається, цей вид реклами буде існувати ще дуже довго. Візитна картка, а саме її оформлення, матеріал, з якого вона зроблена вже багато що може сказати про людину і про його бізнес. На одному невеликому клаптику картону можна в декількох словах вказати всю суть того, чим ви займаєтеся, дати уявлення про те хто ви і як з вами зв’язатися.

Для рекламної поліграфії дуже важливі такі пункти:

  • Формат і матеріал
  • Зміст, а саме текст і та пропозиція, яка міститься всередині
  • Її оформлення, тобто дизайн і зображення
  • Ефективність використання готових рекламних матеріалів

Кожен з цих пунктів грає важливу роль в сприйнятті рекламного посилання. І кожен з них повинен бути продуманим ще до початку запуску всього процесу з виробництва рекламних матеріалів. В іншому випадку ви ризикуєте спустити все в трубу.

Давайте познайомимося ближче і ви зрозумієте, чому клієнти приймають рішення працювати саме з нами.

Залиште свою заявку і повідомлення і ми зв'яжемося з вами і відповімо на всі ваші запитання пов'язані з маркетингом і нашими послугами. Також ви можете просто зателефонувати нам. Ми завжди на зв'язку з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 18:00 за київським часом.

Друк поліграфії