Обрати сторінку

Маркетингова стратегія інтернет-провайдера

Інтернет-провайдер

Липень 2018

В проект вклали душу:

Ольга Єкименкова

Ольга Єкименкова

Менеджер

Вероніка Левченко

Вероніка Левченко

Креативний директор

Задача:

формування впізнаваного, відокремленого від другого бізнесу клієнта бренду, побудова плану маркетингової діяльності для залучення нових клієнтів і формування лояльності існуючих, виведення бренду на нові території, допомога в реалізації маркетингового плану

Про клієнта: регіональний інтернет-провайдер

Інформація про найменування клієнта, окрема персональна інформація і частина даних маркетингової стратегії прихована в рамках угоди про конфіденційність

Етапи роботи:

1. Аналіз слабких і сильних сторін компанії

Декларування існуючих сильних і слабких активів бренду (існуючих і рекомендованих до придбання), а також його слабких сторін

2. Аналіз позиціонування і рекламних інструментів

Оцінка ефективності використання рекламних каналів і інструментів, меседжів, які компанія транслює цільовим аудиторіям

3. Визначення положення бренду щодо конкурентів

Аналіз основних конкурентів, їх сильних і слабких сторін, а також положення компанії клієнта щодо конкурентів в даному секторі ринку

4. Визначення вектора розвитку компанії

Виявлення основного напрямку, концентрація на якому дозволить компанії вийти на новий рівень роботи

5. Коригування ідеології компанії

Коригування позиціонування і емоційного поля бренду для більшої відповідності потребам цільової аудиторії

6. Формування набору рекламних інструментів

Розробка декількох рекламних кампаній, плану роботи з базовими і змінними рекламними інструментами

7. Визначення переліку базових початкових робіт

Визначення базових і додаткових рекламних інструментів і каналів, з якими потрібно працювати в перші 6 місяців

8. Розробка докладного плану маркетингових заходів

Визначення переліку дій для кожного рекламного інструменту. Бюджетування і визначення відповідальних по кожному етапу. План розроблявся з урахуванням подальшої його реалізації фахівцями агентства і представниками клієнта

Результат

Реалізовано перші етапи маркетингового плану, здійснюється подальший контроль і консультування клієнта з питань впровадження маркетингового плану, а також щодо подальшої стратегії.

Ви можете ознайомитися з кінцевим документом, натиснувши на кнопку нижче. З міркувань конфіденційності, ми виключили з нього деякі сторінки і дані.

Хотите узнать, сколько будет стоить и как будет разрабатываться маркетинговая стратегия для вашей компании? Тогда оставляйте заявку и ждите звонка нашего менеджера.

Україна, м. Бердянськ, вул. Пушкіна, 14-А, 4й поверх, офіс №42

info@inmark.com.ua

+380 (50) 252-25-68
+380 (97) 587-07-31

Україна, м. Бердянськ, вул. Пушкіна, 14-А, 4й поверх, офіс №42

info@inmark.com.ua

2014 – 2019 © Агенція ефективних маркетингових рішень «INMARK»