Дизайн упаковки та етикетки

Незважаючи на те, що людина, маючи намір зробити покупку, думає про упаковку в останню чергу, дизайн упаковки – один з основних інструментів мотивації покупки. Те, як буде виглядати ваш товар на полиці серед десятків таких же товарів, наскільки доступно і зрозуміло представлена ​​на упаковці вся необхідна інформація про товар і те, які емоції викликає товар при першому погляді на нього, грає дуже важливу роль при ухваленні рішення про покупку.

При розробці дизайну упаковки необхідно враховувати два важливих аспекти. По-перше, при виборі товару споживач зупиняє погляд на полиці на частки секунди. Дизайн упаковки вашого товару повинен бути таким, щоб товар не просто виділявся серед інших, але і викликав необхідні емоції і асоціації саме з вашим брендом. Хорошим прикладом в даному випадку є віскі «Джек Деніелс». Квадратна пляшка відмінно виділяється на полиці, а етикетка, побудована на образі первозданної сільській чистоти і стриманою брутальності, легко привертає увагу заможних чоловіків середнього віку, які як раз і є цільовою аудиторією даного бренду. По-друге, після початкового вибору саме вашого товару серед розмаїття інших, споживач повинен отримати максимум необхідної йому інформації про товар (склад, термін придатності, виробник і т.д), а також ознайомитися з усією додатковою інформацією, яка може вплинути на вибір ( легенда бренда, опис переваг продукту, способи його використання).

Виходячи з цього, при розробці дизайну упаковки і етикетки дизайнери нашого агентства дотримуються наступних правил:

R
упаковка повинна виділятися серед упаковок конкурентів
R
дизайн упаковки повинен асоціювати товар саме з вашим брендом і викликати емоції, спрямовані на цільову аудиторію даного продукту
R
інформація на упаковці повинна бути легко читається і доступною до розуміння

Дані принципи і правила в поєднанні з досвідом і креативністю дизайнерів нашого агентства дозволяють робити нам якісний дизайн упаковки та етикетки, який служить ефективним інструментом стимулювання покупки товарів наших клієнтів.

Вартість дизайну упаковки

Розробка концепції упаковки 1410 грн
Адаптація упаковки згідно з концепцією 570 грн
Етикетка 1 сторона 220 грн
Етикетка подвійна або 2 сторони
365 грн
Пакет, сумка
220 грн

Давайте познайомимося ближче і ви зрозумієте, чому клієнти приймають рішення працювати саме з нами.

Залиште свою заявку і повідомлення і ми зв’яжемося з вами і відповімо на всі ваші запитання пов’язані з маркетингом і нашими послугами. Також ви можете просто зателефонувати нам або зайти в гості. Ми завжди на місці з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00.