Дизайн упаковки та етикетки
Меню сторінки
При розробці дизайну упаковки необхідно враховувати два важливих аспекти. По-перше, при виборі товару споживач зупиняє погляд на полиці на частки секунди. Дизайн упаковки вашого товару повинен бути таким, щоб товар не просто виділявся серед інших, але і викликав необхідні емоції і асоціації саме з вашим брендом. Хорошим прикладом в даному випадку є віскі «Джек Деніелс». Квадратна пляшка відмінно виділяється на полиці, а етикетка, побудована на образі первозданної сільській чистоти і стриманою брутальності, легко привертає увагу заможних чоловіків середнього віку, які як раз і є цільовою аудиторією даного бренду. По-друге, після початкового вибору саме вашого товару серед розмаїття інших, споживач повинен отримати максимум необхідної йому інформації про товар (склад, термін придатності, виробник і т.д), а також ознайомитися з усією додатковою інформацією, яка може вплинути на вибір ( легенда бренда, опис переваг продукту, способи його використання).
Виходячи з цього, при розробці дизайну упаковки і етикетки дизайнери нашого агентства дотримуються наступних правил:
Дані принципи і правила в поєднанні з досвідом і креативністю дизайнерів нашого агентства дозволяють робити нам якісний дизайн упаковки та етикетки, який служить ефективним інструментом стимулювання покупки товарів наших клієнтів.
Розробка концепції упаковки | 1410 грн |
Адаптація упаковки згідно з концепцією | 570 грн |
Етикетка 1 сторона | 220 грн |
Етикетка подвійна або 2 сторони |
365 грн |
Пакет, сумка |
220 грн |
Давайте познайомимося ближче і ви зрозумієте, чому клієнти приймають рішення працювати саме з нами.
Залиште свою заявку і повідомлення і ми зв’яжемося з вами і відповімо на всі ваші запитання пов’язані з маркетингом і нашими послугами. Також ви можете просто зателефонувати нам або зайти в гості. Ми завжди на місці з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00.