Розробка маркетингової стратегії

Однією з причин низької ефективності реклами є відсутність систематичного підходу у веденні рекламної діяльності, простими словами – відсутність чіткого плану реклами.
Деякі підприємці думають:

«Як можна планувати щось, коли в країні така нестабільна ситуація»

Розробка маркетингової стратегії якраз і необхідна для того, щоб розуміти, де зараз знаходиться компанія, куди вона рухається, як рухається і що робити в непередбачених ситуаціях.

Для чого компаніям потрібна
маркетингова стратегія?

R
визначити стратегічні напрямки розвитку компанії
R
виявити ринкові перспективи компанії і її продукції / послуг
R
розробити маркетинговий план, який гарантує компанії успіх на ринку щодо основних конкурентів
R
визначити відповідь на питання «За рахунок чого, кого і як компанія буде жити і розвиватися далі?»
R
вибудувати працюючу і мотивовану на результат систему (службу) маркетингу і продажів
Як ще думають багато підприємців:

«Це так складно, потрібно зробити багато розрахунків, провести маркетингові дослідження».

Послуга розробки маркетингової стратегії в нашій компанії адаптована спеціально для представників малого та середнього бізнесу і дозволяє зробити процес планування маркетингової діяльності простим і в той же час ефективним.

Які результати може принести компанії
ефективна маркетингова стратегія?

R
збільшення частки ринку
R
вихід на нові ринки збуту
R
розширення географії продажів
R
посилення позицій компанії на ринку
R
посилення позицій компанії на ринку
R
зростання продажів вище ніж у конкурентів і в середньому по ринку
R
збільшення числа лояльних клієнтів / споживачів

Етапи надання послуги розробки маркетингової стратегії

1

етап

Проведення серії інтерв’ю з участю керівництва компанії і представників агентства, в ході яких визначаються і аналізуються:
  • цілі компанії (чого компанія хоче досягти через певний проміжок часу);
  • ідеологія компанії (місія компанії, посил, який вона транслює цільовим аудиторіям);
  • цільові аудиторії (хто клієнти компанії, їхні потреби і бажання);
  • конкуренти (їх переваги і недоліки, унікальну конкурентну перевагу компанії).

2

етап

Розробка нашою агенцією стратегії маркетингу на узгоджений заздалегідь із замовником термін, презентація стратегії керівництву компанії, коригування (при необхідності) і затвердження стратегії.

3

етап

Складання покрокового плану реалізації маркетингової стратегії на найближчий рік, в яку входить докладний опис кожного етапу, бюджетування, визначення відповідальних і точних термінів впровадження.

Вся робота проводиться в тісній взаємодії представників агентства з представниками компанії-замовника. Ми не даємо готовий універсальний план, який зазвичай починає припадати пилом на полиці у керівника на другий день після його презентації, ми допомагаємо компанії розробити стратегію, яка буде працювати і допомагати в досягненні поставлених цілей.

Вартість розробки маркетингової стратегії

Для нового бренду

від 12080 до 18120 грн

Для існуючого бренду

від 10870 до 18120

Приклади розроблених нами
маркетингових стратегій

Маркетингова стратегія мережі медичних центрів

Маркетингова стратегія мережі сервісних центрів

Маркетингова стратегія інтернет-провайдера

Маркетингова стратегія фітнес-центру

Всього ми розробили вже більше 20 маркетингових стратегій для різних компаній в самих різних галузях бізнесу

Давайте познайомимося ближче і ви зрозумієте, чому клієнти приймають рішення працювати саме з нами.

Залиште свою заявку і повідомлення і ми зв’яжемося з вами і відповімо на всі ваші запитання пов’язані з маркетингом і нашими послугами. Також ви можете просто зателефонувати нам або зайти в гості. Ми завжди на місці з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00.