Розробка маркетингової стратегії

Однією з причин низької ефективності реклами є відсутність систематичного підходу у веденні рекламної діяльності, простими словами – відсутність чіткого плану реклами.

Деякі підприємці думають:

«Як можна планувати щось, коли в світі така нестабільна ситуація»

Розробка маркетингової стратегії якраз і необхідна для того, щоб розуміти, де зараз знаходиться компанія, куди вона рухається, як рухається і що робити в непередбачених ситуаціях.

Для чого компаніям потрібна
маркетингова стратегія?

R
визначити стратегічні напрямки розвитку компанії
R
виявити ринкові перспективи компанії і її продукції / послуг
R
розробити маркетинговий план, який гарантує компанії успіх на ринку щодо основних конкурентів
R
визначити відповідь на питання «За рахунок чого, кого і як компанія буде жити і розвиватися далі?»
R
вибудувати працюючу і мотивовану на результат систему (службу) маркетингу і продажів
Як ще думають багато підприємців:

«Це так складно, потрібно зробити багато розрахунків, провести маркетингові дослідження».

Послуга розробки маркетингової стратегії в нашій компанії адаптована спеціально для представників малого та середнього бізнесу і дозволяє зробити процес планування маркетингової діяльності простим і в той же час ефективним.

Які результати може принести компанії
ефективна маркетингова стратегія?

R
збільшення частки ринку
R
вихід на нові ринки збуту
R
розширення географії продажів
R
посилення позицій компанії на ринку
R
посилення позицій компанії на ринку
R
зростання продажів вище ніж у конкурентів і в середньому по ринку
R
збільшення числа лояльних клієнтів / споживачів

Етапи надання послуги розробки маркетингової стратегії

1

етап

Проведення серії інтерв’ю з участю керівництва компанії і представників агентства, в ході яких визначаються і аналізуються:
  • цілі компанії (чого компанія хоче досягти через певний проміжок часу);
  • ідеологія компанії (місія компанії, посил, який вона транслює цільовим аудиторіям);
  • цільові аудиторії (хто клієнти компанії, їхні потреби і бажання);
  • конкуренти (їх переваги і недоліки, унікальну конкурентну перевагу компанії).

2

етап

Розробка нашою агенцією стратегії маркетингу на узгоджений заздалегідь із замовником термін, презентація стратегії керівництву компанії, коригування (при необхідності) і затвердження стратегії.

3

етап

Складання покрокового плану реалізації маркетингової стратегії на найближчий рік, в яку входить докладний опис кожного етапу, бюджетування, визначення відповідальних і точних термінів впровадження.

Вся робота проводиться в тісній взаємодії представників агентства з представниками компанії-замовника. Ми не даємо готовий універсальний план, який зазвичай починає припадати пилом на полиці у керівника на другий день після його презентації, ми допомагаємо компанії розробити стратегію, яка буде працювати і допомагати в досягненні поставлених цілей.

Вартість розробки маркетингової стратегії

від 10870 грн

Всього ми розробили вже більше 20 маркетингових стратегій для різних компаній в самих різних галузях бізнесу

Давайте познайомимося ближче і ви зрозумієте, чому клієнти приймають рішення працювати саме з нами.

Залиште свою заявку і повідомлення і ми зв’яжемося з вами і відповімо на всі ваші запитання пов’язані з маркетингом і нашими послугами. Також ви можете просто зателефонувати нам або зайти в гості. Ми завжди на місці з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00.