Аналіз бренду
Меню сторінки
Аналіз бренду проводиться для того, щоб перш за все зрозуміти ставлення до нього різних цільових аудиторій (клієнтів, партнерів, співробітників), виявити прогалини в реалізації стратегії розвитку бренду і відповідно сама наявність даної стратегії, визначити відповідність основних ідентифікаторів бренду (логотип, назва, слоган) його ідеології. Якщо говорити простими словами, то аналіз бренду необхідний для того, щоб зрозуміти, в якому стані зараз знаходиться бренд, куди він рухається і що необхідно зробити, щоб його рух і розвиток були вірними.
Аналіз бренду в нашій агенції включає в себе:
1
аналіз сприйняття бренду різними цільовими аудиторіями
2
аналіз стратегії розвитку бренду
3
аналіз логотипу та фірмового стилю бренду
4
аналіз назви і слогана бренду
5
аналіз унікальності бренду
6
аналіз ідеологічної платформи бренду
7
аналіз внутрішнього корпоративного стану бренду
8
аналіз рекламної діяльності бренду
Аналіз бренду, проведений фахівцями нашої агенції, дозволяє:
вчасно побачити і усунути прогалини і помилки на шляху розвитку бренду
оптимізувати фінансові та часові витрати на його рекламу і просування
скорегувати сприйняття бренду різними цільовими аудиторіями
отримати план ефективних покрокових рішень для просування вашого бренду.
Після проведення аналізу бренду ви отримуєте комплексний документ, який включає в себе звіт про результати всіх етапів аналізу, а також перелік рекомендацій та ефективних покрокових рішень з управління, оптимізації та розвитку вашого бренду.
Давайте познайомимося ближче і ви зрозумієте, чому клієнти приймають рішення працювати саме з нами.
Залиште свою заявку і повідомлення і ми зв’яжемося з вами і відповімо на всі ваші запитання пов’язані з маркетингом і нашими послугами. Також ви можете просто зателефонувати нам або зайти в гості. Ми завжди на місці з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00.