Обрати сторінку

Логотип Хорс

Компанія Ел Ферон

Грудень 2018

В проект вклали душу:

Ольга Єкименкова

Ольга Єкименкова

Менеджер

Андрій Межуєв

Андрій Межуєв

Дизайнер

Задача:

Жодного разу ми не отримували такий великий і докладний опис завдання від клієнта. 17 сторінок опису того, яким повинен бути майбутній логотип – це багато що говорить про клієнта. І варто зізнатися в тому, що перші думки, які можуть виникнути при вигляді такого завдання – це переживання за те, що клієнт буде розбирати готовий результат на атоми і питати з кожного намальованому пікселя.

Але ми були тільки раді такому завданню. Нам не довелося проходити чергові курси телепатії і екстрасенсорики. Ми підійшли до виконання завдання готовими як ніколи.

І примітно те, що завдання було виконано без будь-яких правок від клієнта, а значить що і його і наша виконана робота дала свої результати. Це не може не радувати. Велике спасибі Егідіюсу за такий підхід у співпраці.

Объяснение названию и символам

Чому саме Хорс.

ХОРС в давньоруській язичницькій міфології – бог сонця. Але не взагалі, сонця, як такого, а саме другої його складової – «зимового» сонця. Воно не таке яскраве і не випалює. Воно помірно «м’яке».

Саме ця аналогія і спонукала клієнта назвати проект ім’ям ХОРС.

Хорс – добрий і ласкавий, щасливий він зігріти кожного, з усіма готовий поділитися частинкою свого тепла. Допомагає він в труднощах, підтримує в бідах і завжди готовий простягнути руку допомоги нужденному.

Але, так як ми не можемо претендувати на те, щоб бути богами, а тільки проводимо аналогію з теплом (помірним і керованим), то і символом всього проекту вибрали не просто сонячний круг, а птицю, з якої асоціювався Хорс у давньоруських жителів – соколом. Хорса іноді так і називають – Соколиний Бог.

Объяснение названию и символам

Чому саме Хорс.

ХОРС в давньоруській язичницькій міфології – бог сонця. Але не взагалі, сонця, як такого, а саме другої його складової – «зимового» сонця. Воно не таке яскраве і не випалює. Воно помірно «м’яке».

Саме ця аналогія і спонукала клієнта назвати проект ім’ям ХОРС.

Хорс – добрий і ласкавий, щасливий він зігріти кожного, з усіма готовий поділитися частинкою свого тепла. Допомагає він в труднощах, підтримує в бідах і завжди готовий простягнути руку допомоги нужденному.

Але, так як ми не можемо претендувати на те, щоб бути богами, а тільки проводимо аналогію з теплом (помірним і керованим), то і символом всього проекту вибрали не просто сонячний круг, а птицю, з якої асоціювався Хорс у давньоруських жителів – соколом. Хорса іноді так і називають – Соколиний Бог.

Для розробки текстової частини логотипу, тобто самої назви, був використаний видозмінений шрифт MagistralBlackC

Кольорове рішення для даного логотипу – це з’єднання жовтого кольору який символізує колір сонця і тепла, а також чорний колір, який символізує сокола і самі котли, які є саме тим продуктом, для якого і розроблявся цей логотип.

Vodafone: +380 (50) 252-05-68
Київстар: +380 (97) 587-07-31
Lifecell: +380 (93) 582-29-94

71100, Україна, Запорізька обл.,
м. Бердянськ, вул. Пушкіна, 14-А,
4й поверх, офіс №42

2014 - 2019 © Агенція ефективних маркетингових рішень «INMARK»