Маркетинг-кіт Farmerscan
Компанія Астарта
Жовтень 2018
В проект вклали душу:
Ольга Єкименкова
Менеджер
Вероніка Левченко
Креативний директор
Задача:
У вересні 2018 року ми розпочали працювати над маркетинг-кітом для компанії Астарта. Вони створили сільськогосподарський маркетплейс Farmerscan і їм потрібен був презентаційний інструмент.
Не дивно, що з таким завданням найкраще справляється маркетинг-кіт. Ми як і завжди почали з розробки структури. Після її затвердження був розроблений сучасний відповідний проекту стильний дизайн.
Розвиток сільськогосподарської галузі в нашій країні може багато чого їй дати, а такі проекти як Farmerscan полегшують життя і роботу представникам цього ринку. Ми були раді допомогти компанії Астарта в створенні маркетинг-кіта, сподіваємося на довгу плідну співпрацю.