Розробка маркетингової стратегії бренду Мережі студій матеріалів

Мережа студій матеріалів

З січня 2019

В проект вклали душу:

Вероніка Левченко

Вероніка Левченко

Креативний директор

Ольга Єкименкова

Ольга Єкименкова

Менеджер

Завдання:

На початку роботи до нас звернувся ексклюзивний дистриб’ютор італійського бренду лакофарбових матеріалів із завданням формування окремого власного бренду студій із продажу даних матеріалів.

Завдання стояло складне, оскільки:

  • необхідно було зберегти зв’язок із брендом матеріалів у своїй формально відокремити власний бренд;
  • вже існувала певна мережа дилерів, яких клієнти знали саме з бренду матеріалу.

У процесі аналізу та розробки нової ідеологічної платформи ми розділили образ бренду матеріалів та бренду місця, де їх можна купити, при цьому зберігши асоціативний зв’язок.

Завдання і рішення:

В проект вклали душу:

На початку роботи до нас звернувся ексклюзивний дистриб’ютор італійського бренду лакофарбових матеріалів із завданням формування окремого власного бренду студій із продажу даних матеріалів.

Завдання стояло складне, оскільки:

  • необхідно було зберегти зв’язок із брендом матеріалів у своїй формально відокремити власний бренд;
  • вже існувала певна мережа дилерів, яких клієнти знали саме з бренду матеріалу.

У процесі аналізу та розробки нової ідеологічної платформи ми розділили образ бренду матеріалів та бренду місця, де їх можна купити, при цьому зберігши асоціативний зв’язок.

Вероніка Левченко

Вероніка Левченко

Креативний директор

Ольга Єкименкова

Ольга Єкименкова

Менеджер

Для нового бренду студій ми:

  • розробили новий візуальний стиль
  • переробили принципи оформлення студій
  • розробили концепцію нового торговельного обладнання
  • продумали маркетингові інструменти та посилки для кожної цільової аудиторії
  • розробили маркетинговий план на найближчі 12 місяців.

За рахунок того, що були використані деякі маркетингові принципи, які використовувалися і брендом матеріалів, вдалося зберегти зв’язок між новим та тим, що всі пам’ятають та люблять.

 

Після розробки маркетингової стратегії ми розпочали її реалізацію і вже протягом кількох років допомагаємо цьому бренду розвиватися.

За час реалізації маркетингової стратегії під новим брендом відкрилося ще 5 студій,

було змінено всі маркетингові матеріали, залучено до роботи величезну кількість нових партнерів та клієнтів, налагоджено взаємодію бренду з клієнтами за допомогою соціальних мереж, регулярно проводяться навчальні маркетингові семінари для всіх студій.

Під час карантину стратегію потрібно було терміново змінювати, але це зупинило стабільний розвиток компанії. Навпаки, було задіяно кілька нових рекламних інструментів, бренд став більш пізнаваним серед клієнтів.

За час реалізації маркетингової стратегії під новим брендом відкрилося ще 5 студій,

було змінено всі маркетингові матеріали, залучено до роботи величезну кількість нових партнерів та клієнтів, налагоджено взаємодію бренду з клієнтами за допомогою соціальних мереж, регулярно проводяться навчальні маркетингові семінари для всіх студій.

Під час карантину стратегію потрібно було терміново змінювати, але це зупинило стабільний розвиток компанії. Навпаки, було задіяно кілька нових рекламних інструментів, бренд став більш пізнаваним серед клієнтів.

Робота з маркетингового супроводу компанії розпочалася відразу після розробки нами маркетингової стратегії бренду та маркетингового плану на 12 місяців.

В результаті 2-річного співробітництва, яке триває і зараз було зроблено багато робіт.

Ви можете дізнатися більше про те, що і як ми робили ознайомившись з кейсом маркетингу на аутсорсі для цього клієнта.

Давайте познайомимося ближче і ви зрозумієте, чому клієнти приймають рішення працювати саме з нами.

Залиште свою заявку і повідомлення і ми зв’яжемося з вами і відповімо на всі ваші запитання пов’язані з маркетингом і нашими послугами.

Або просто подзвоніть нам:

+380 (50) 252 05 68
+380 (97) 587 07 31

Заявка на розробку маркетингової стратегії