Розробка слогану та brand-story для бренду Booqo

Завдання:

Розробка слогана та легенди бренду, які доповнять існуючу назву та допоможуть сформувати потрібний образ бренду

Процес:

При розробці слогана акцент робився на створенні певного образу бренду, який дозволить виділити booqo на тлі конкурентів, обґрунтувати вартість вище за середню і дати можливість реалізувати ідеї клієнта щодо стилізації логотипу.

У процесі роботи над слоганом та легендою бренду booqo було розроблено дві основні концепції слогана, які більш повно розкриваються за допомогою brand-story.

Концепція 1: «Забронюй спогади»

Концепція побудована на грі слів «booqo» та «booking». Слово «забронюй» виступає у вигляді синоніма словами «потурбуйся заздалегідь», «збережи».

Brand-story представлена ​​як звернення до клієнта. Літери «оо» в логотипі можуть бути стилізовані під два об’єктиви фотоапарата.

Концепція 2: «Дивися моїми очима»

Концепція побудована на тому факті, що найчастіше сувеніри купують для того, щоби привезти рідним, друзям, колегам. Передаючи сувенір, людина передає частину
тих позитивних емоцій, які він відчув під час поїздки.

Використання якісних фотографій дозволяє максимально показати туристичне місце очима мандрівника.

За цієї концепції позиціонування бренду формується його образ, як «найкращого бренду сувенірів, які можна привезти друзям і знайомим».

У процесі доопрацювання однієї з концепцій було розроблено ще 3 варіанти слогана, всі з яких були прийняті для використання у різних рекламних активності бренду. Остаточний варіант brand-story поєднав у собі переваги обох концепцій.

Результат:

Вам також потрібно розробити нову назву бренду, доповнити його слоганом, що запам’ятовується, і створити унікальний образ за допомогою brand-story? Тоді заповнюйте бриф прямо зараз і отримати індивідуальну пропозицію за найвигіднішими цінами.