Обрати сторінку

Маркетингова стратегія фітнес-центра

Фітнес-центр

Грудень 2017

В проект вклали душу:

Вероніка Левченко

Вероніка Левченко

Креативний директор

Задача:

виявлення слабких сторін в поточній маркетинговій діяльності компанії, знаходження нових шляхів розвитку та залучення клієнтів

Про клієнта: франшиза міжнародної мережі фітнес-клубів з власною методикою тренувань

* Інформація про найменування клієнта, окрема персональна інформація і частина даних маркетингової стратегії прихована в рамках угоди про конфіденційність

Етапи роботи:

1. Аналіз трендів ринку

Вивчення прогнозів експертів в сфері фітнесу і охорони здоров’я, досвіду вітчизняних і зарубіжних лідерів даного сектора ринку, напрямку шляху розвитку лідерів ринку.

2. Аналіз конкурентів

Відбір компаній, які знаходяться в одній ціновій категорії з брендом і працюють з аналогічними цільовими аудиторіями і аналіз роботи. Аналіз фітнес-центрів даної франшизи в інших країнах.

3. Анализ восприятия бренда целевой аудиторией

Изучение отзывов существующих клиентов компании и аналогичных фитнес-центров. Выявления сильных и слабых сторон с точки зрения клиентов.

4. Аналіз позиціонування компанії

Визначення позиціонування компанії, порівняння його з потребами цільової аудиторії, трендами ринку

5. Аналіз поточного стану бренду і рекламних інструментів

Оцінка ефективності використання рекламних каналів і інструментів, меседжів, які компанія транслює цільовим аудиторіям

6. Визначення сильних та слабких сторін

Декларування існуючих активів бренду, а також його слабких сторін на підставі інформації, отриманої при виконанні попередніх етапів

7. Коригування ідеології компанії

Коригування місії, позиціонування, цінностей і емоційного поля бренду для більшої відповідності потребам цільової аудиторії і трендам ринку

8. Визначення пріоритетних цільових аудиторій

Виділення 4 груп потенційних клієнтів, які найбільш зацікавлені в послугах компанії і з більшою ймовірністю можуть стати постійними клієнтами

9. Формування меседжів для кожної цільової аудиторії

Перетворення основної ідеї бренду (місії) в окремий для кожної цільової аудиторії посил.

10. Формування переліку рекламних інструментів

Визначення базових і додаткових рекламних інструментів і каналів, які дозволять найбільш ефективно залучати клієнтів

11. Розробка плану маркетингових заходів

Визначення переліку дій для кожного рекламного інструменту на наступні 6 місяців. Бюджетування і визначення відповідальних по кожному етапу. План розроблявся з урахуванням подальшої його реалізації фахівцями агентства і представниками клієнта

Результат

Клієнт зміг під іншим кутом побачити слабкі сторони і перспективи розвитку компанії, чіткий і послідовний план дій в рамках маркетингового плану дозволили систематизувати роботу відділу маркетингу, оптимізувати бюджет і збільшити ефективність за деякими з рекламних каналів.

Ви можете ознайомитися з кінцевим документом, натиснувши на кнопку нижче. З міркувань конфіденційності ми виключили з нього деякі сторінки і дані.

Хочете дізнатися, скільки буде коштувати і як буде розроблятися маркетингова стратегія для вашої компанії? Тоді залишайте заявку і чекайте дзвінка нашого менеджера.

Україна, м. Бердянськ, вул. Пушкіна, 14-А, 4й поверх, офіс №42

info@inmark.com.ua

+380 (50) 252-25-68
+380 (97) 587-07-31

Україна, м. Бердянськ, вул. Пушкіна, 14-А, 4й поверх, офіс №42

info@inmark.com.ua

2014 – 2019 © Агенція ефективних маркетингових рішень «INMARK»