Маркетингова стратегія фітнес-центра
Фітнес-центр
Грудень 2017
В проект вклали душу:

Вероніка Левченко
Креативний директор
Задача:
виявлення слабких сторін в поточній маркетинговій діяльності компанії, знаходження нових шляхів розвитку та залучення клієнтів
Про клієнта: франшиза міжнародної мережі фітнес-клубів з власною методикою тренувань
* Інформація про найменування клієнта, окрема персональна інформація і частина даних маркетингової стратегії прихована в рамках угоди про конфіденційність
Етапи роботи:
1. Аналіз трендів ринку
2. Аналіз конкурентів
3. Анализ восприятия бренда целевой аудиторией
4. Аналіз позиціонування компанії
5. Аналіз поточного стану бренду і рекламних інструментів
6. Визначення сильних та слабких сторін
7. Коригування ідеології компанії
8. Визначення пріоритетних цільових аудиторій
9. Формування меседжів для кожної цільової аудиторії
10. Формування переліку рекламних інструментів
11. Розробка плану маркетингових заходів
Результат
Клієнт зміг під іншим кутом побачити слабкі сторони і перспективи розвитку компанії, чіткий і послідовний план дій в рамках маркетингового плану дозволили систематизувати роботу відділу маркетингу, оптимізувати бюджет і збільшити ефективність за деякими з рекламних каналів.
Якщо вам необхідна маркетингова стратегія ви можете дізнатися більше на сторінці даної послуги.
Давайте познайомимося ближче і ви зрозумієте, чому клієнти приймають рішення працювати саме з нами.
Залиште свою заявку і повідомлення і ми зв’яжемося з вами і відповімо на всі ваші запитання пов’язані з маркетингом і нашими послугами.
Або просто подзвоніть нам:
+380 (50) 252 05 68
+380 (97) 587 07 31
Заявка на розробку маркетингової стратегії
Інші роботи




