Обрати сторінку

Маркетингова стратегія мережі сервісних центрів

Маркетингова стратегія мережі сервісних центрів

Мережа сервісних центрів

Липень 2018

В проект вклали душу:

Ольга Єкименкова

Ольга Єкименкова

Менеджер

Вероніка Левченко

Вероніка Левченко

Креативний директор

Задача:

формування впізнаваного, відокремленого від другого бізнесу клієнта бренду, побудова плану маркетингової діяльності для залучення нових клієнтів і формування лояльності існуючих, допомога в реалізації маркетингового плану

Про клієнта: мережа сервісних центрів в декількох містах

Інформація про найменування клієнта, окрема персональна інформація і частина даних маркетингової стратегії прихована в рамках угоди про конфіденційність

Етапы роботи:

1. Аналіз поточного стану бренду

Оцінка ефективності використання рекламних каналів і інструментів, меседжів, які компанія транслює цільовим аудиторіям

2. Визначення слабких і сильних сторін компанії

Декларування існуючих сильних і слабких активів бренду (існуючих і рекомендованих до придбання), а також його слабких сторін

3. Визначення положення бренду щодо конкурентів

Аналіз основних конкурентів, їх сильних і слабких сторін, а також положення компанії клієнта щодо конкурентів в даному секторі ринку

4. Коригування ідеології компанії

Коригування місії, позиціонування, цінностей і емоційного поля бренду для більшої відповідності потребам цільової аудиторії

5. Визначення вектора розвитку компанії

Виявлення основного напрямку, концентрація на якому дозволить компанії вийти на новий рівень роботи

6. Формування набору рекламних інструментів для взаємодії з кожною цільовою аудиторією

Виділення 3 основних цільових аудиторій, побудова системи роботи з кожної цільовою аудиторією по 3 напрямкам: залучення, обслуговування, утримання

7. Визначення переліку базових початкових робіт

Визначення базових і додаткових рекламних інструментів і каналів, з якими потрібно працювати в перші 6 місяців

8. Розробка докладного плану маркетингових заходів

Визначення переліку дій для кожного рекламного інструменту. Бюджетування і визначення відповідальних по кожному етапу. План розроблявся з урахуванням подальшої його реалізації фахівцями агентства і представниками клієнта

Етапы роботи:

1. Аналіз поточного стану бренду

Оцінка ефективності використання рекламних каналів і інструментів, меседжів, які компанія транслює цільовим аудиторіям

2. Визначення слабких і сильних сторін компанії

Декларування існуючих сильних і слабких активів бренду (існуючих і рекомендованих до придбання), а також його слабких сторін

3. Визначення положення бренду щодо конкурентів

Аналіз основних конкурентів, їх сильних і слабких сторін, а також положення компанії клієнта щодо конкурентів в даному секторі ринку

4. Коригування ідеології компанії

Коригування місії, позиціонування, цінностей і емоційного поля бренду для більшої відповідності потребам цільової аудиторії

5. Визначення вектора розвитку компанії

Виявлення основного напрямку, концентрація на якому дозволить компанії вийти на новий рівень роботи

6. Формування набору рекламних інструментів для взаємодії з кожною цільовою аудиторією

Виділення 3 основних цільових аудиторій, побудова системи роботи з кожної цільовою аудиторією по 3 напрямкам: залучення, обслуговування, утримання

7. Визначення переліку базових початкових робіт

Визначення базових і додаткових рекламних інструментів і каналів, з якими потрібно працювати в перші 6 місяців

8. Розробка докладного плану маркетингових заходів

Визначення переліку дій для кожного рекламного інструменту. Бюджетування і визначення відповідальних по кожному етапу. План розроблявся з урахуванням подальшої його реалізації фахівцями агентства і представниками клієнта

Результат

реалізовані перші етапи маркетингового плану, здійснюється подальший контроль і консультування клієнта з питань впровадження маркетингового плану, а також щодо подальшої стратегії

Ви можете ознайомитися з кінцевим документом, натиснувши на кнопку нижче. З міркувань конфіденційності, ми виключили з нього деякі сторінки і дані.

Хочете дізнатися, скільки буде коштувати і як буде розроблятися маркетингова стратегія для вашої компанії? Тоді залишайте заявку і чекайте дзвінка нашого менеджера.

Vodafone: +380 (50) 252-05-68
Київстар: +380 (97) 587-07-31
Lifecell: +380 (93) 582-29-94

71100, Україна, Запорізька обл.,
м. Бердянськ, вул. Пушкіна, 14-А,
4й поверх, офіс №42

2014 - 2019 © Агенція ефективних маркетингових рішень «INMARK»